Javascript is uitgeschakeld

Javascript dient ingeschakeld te worden om gebruik te maken van deze website. Ga naar http://www.enable-javascript.com/nl/ voor instructies hoe Javascript in te schakelen..

Retourneren

Ben je niet tevreden met de aankoop, dan kun je gebruik maken van de afkoelingsperiode. Waar je bij de meeste winkels een heroepingsrecht van 14 dagen hebt, krijg je bij SmartphoneOplossing.nl een termijn van 30 dagen om de bestelling te retourneren. Na deze 30 dagen wordt de koopovereenkomst een feit en is retourneren niet meer mogelijk.


  • Na ontvangst van de bestelling heeft de koper gedurende een periode van 30 dagen het recht de bestelling te retourneren en de koopovereenkomst te ontbinden.
  • De koper is aansprakelijk voor waardevermindering die kan ontstaan tijdens het beoordelen van de artikelen. Wees daarom voorzichtig met de bestelde artikelen.
  • De koper voegt een volledig ingevuld en ondertekent herroepingsformulier bij de retourzending.
  • De koper voegt de factuur of een kopie factuur bij de retourzending.
  • De koper draagt de kosten en het risico van de retourzending. Veilig retourneren met traceermogelijkheid heeft de voorkeur.
  • De koper stuurt alleen de door SmartphoneOplossing.nl geleverde artikelen retour. Bij misbruik wordt aangiften gedaan en wordt de koopovereenkomst eenzijdig ontbonden zonder recht op restitutie.
  • De gedane betalingen worden zo spoedig als mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst terugbetaald aan de koper.
  • Stuurt de koper niet alle artikelen retour, wordt de koopovereenkomst slechts gedeeltelijk ontbonden en terugbetaalt. Acties, combinatieprijzen en kortingen die van toepassing waren, kunnen komen te vervallen en worden verrekend met de terugbetaling.

Herroepingsformulier downloaden

Ruilen

Als een verkeerd artikel is besteld of er vermoedens zijn dat er een verkeerd artikel is geleverd, kun je het artikel aanmelden voor een omruiling. Aanmelden van een omruiling kan middels het indienen een ticket via de helpdesk van de klantenservice. De aanmelding voor een omruiling wordt doorgaans binnen 1 werkdag in behandeling genomen.


  • De koper meldt de omruiling binnen 30 dagen na aankoop aan door een ticket in te dienen.
  • De koper geeft aan welk artikel is ontvangen aan de hand van een productnummer, modelnummer, Apple Product Number (APN) of ander nummer waaraan het artikel herkend kan worden. Een foto van het ontvangen artikel als bijlage meesturen is mogelijk.
  • De koper geeft aan welk artikel het wenst te ontvangen. Een foto van het gewenste artikel als bijlage meesturen is mogelijk.

Als SmartphoneOplossing.nl een verkeerd artikel heeft geleverd:


  • SmartphoneOplossing.nl stuurt per ommegaande het juiste artikel toe.
  • SmartphoneOplossing.nl geeft de mogelijkheid het verkeerd geleverde artikel kosteloos te retourneren. De koper gaat akkoord hiervan gebruik te maken.

Als de koper een verkeerd artikel heeft besteld:


  • De koper draagt de kosten en het risico voor het retourneren van het artikel. Veilig retourneren met traceermogelijkheid heeft de voorkeur.
  • Na ontvangst en verwerking van de retouzending, zal een nieuwe factuur met de verrekende kosten en verzendkosten worden opgesteld.
  • De koper wordt op de hoogte gesteld van mogelijke kosten en instructies hoe deze betaalt dienen te worden.
  • Indien het bedrag lager uitvalt, wordt het verrekende bedrag zo spoedig als mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald aan de koper.
  • Na verrekening en ontvangst van de betalingen, vindt de omruiling plaats en deze wordt per ommegaande toegestuurd.

Ticket indienen
Kiyoh beoordeling
Betaalmethoden
ideal.png

paypal.png

vooruitbetalen.png